۰--۳۸۹ccac9

وبینار بازاریابی دیجیتال برای استارتاپ‌ها  در ۲۴ ساعت

 

اگر قصد دارید در عرصه‌ی جذاب بازاریابی دیجیتال ورود قدرتمندی داشته باشید، نیاز است ابتدا با اصول اولیه‌ی بازاریابی آشنا

شوید. در ادامه باید با اصول، ابزارها، کانال‌ها و استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال به شکل کامل آشنا شده و نحوه‌ی استفاده

کاربردی از آن‌ها را فرا بگیرید. همچنین بحث تحلیل و ارزیابی اثربخشی فعالیت‌های انجام‌شده و تصحیح آنها نیز از دیگر موارد

 مهم و اصولی دیجیتال مارکتینگ است که در این دوره آموزش داده می‌شود. این دوره بسیار مهم و پیش‌نیاز شرکت در دوره‌های بعدی دیجیتال مارکتینگ محسوب می‌شود. همچنین در این دوره برای فهم بیشتر مطالب مطالعه‌ی موردی (Case Study) عنوان خواهد شد.

سرفصل‌ها:

  • معرفی اصول و ابزارهای دیجیتال مارکتینگ
  • بهینه‌سازی نرخ تبدیل (CRO)
  • آشنایی با پنل‌های مدیریت وب‌سایت
  • معرفی واژه‌نامه‌ی دیجیتال مارکتینگ
  • روابط عمومی آنلاین (Online PR)
  • ابزارهای جمع‌آوری سرنخ فروش (Lead Generation Tools)
  • گزینه‌ برتر و صفحه فرود (Landing Page & A/B Testing)
  • آشنایی با استراتژی‌ها در بازاریابی دیجیتال
  • بازاریابی محتوایی (Content Marketing)
  • سئو و بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO)
  • گوگل آنالیتیکس (Google Analytics)
  • گوگل تگ منیجر (Google Tag Manager)
  • گوگل ادز(Google Adwords)
  • تبلیغات آنلاین (Online Marketing)
  • بازاریابی ایمیلی (Email Marketing)
  • بازاریابی شبکه‌های اجتماعی  (Social Media Marketing)

مدرس: علیرضا عبادوز

هم‌بنیان‌گذار استارتاپ کافه گلدون، مشاور دیجیتال مارکتینگ روزنامه ایران، ایرنا و هلدینگ دلتا

 مدت دوره: ۲۴ ساعت

تاریخ شروع: از ۳۱ اردیبهشت، دوشنبه‌ها و چهارشنبه‌ها (به جز روزهای تعطیل رسمی) ساعت ۱۸ الی ۲۰

برای ثبت نام اینجا را کلیک نمایید.

 

پاسخی بگذارید

خواهشمند است نام خود را بنویسید.
لطفا پیامتان را بنویسید.