اسلاید- بازاریابی

کارگاه بازاریابی

دوره آموزشی «استراتژی‌های بازاریابی در فضای آنلاین» توسط شتاب‌دهنده شریف و مجموعه تپسل از تاریخ ۱۳ بهمن الی ۱ اسفند ۹۸ در محل دانشگاه شریف برگزار شد.

سرفصل‌های این دوره عبارت بود از:

  • Digital Marketing Strategy: با تدریس آقای حسین احمدی، مدیر دیجیتال مارکتینگ اسنپ مارکت
  • Email Marketing: با تدرس آقای سهیل جعفری، مدیر دیجیتال مارکتینک اسنپ فود
  • SEO: با تدریس آقای امین اسماعیلی، مدیر خلاقیت وبسیما
  • Google Ads: با تدریس سرکار خانم دلارام رضائیان، مدیر کمپین تپسل
  • Content Marketing: با تدریس جناب آقای کیوان کریمی‌پور، استراتژیست دیجیتال تپسل
  • Mobile Marketing: با تدریس آقای هادی فرصادی، مدیر دیجیتال مارکتینگ تپ‌سی
  • Campaign Planning: با تدریس آقای مسعود انصاری، قائم مقام آکادمی دیجیتال مارکتینگ

 

لازم به ذکر است جلسه آخر این دوره با عناورین Fraud و Ad Tech که قرار بود در تاریخ ۴ اسفند ۹۸ برگزار شود، به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه صنعتی شریف برگزار نشد و به سال ۱۳۹۹ موکول گردید.

پاسخی بگذارید

خواهشمند است نام خود را بنویسید.
لطفا پیامتان را بنویسید.