
کارگاه بازاریابی
دوره آموزشی «استراتژیهای بازاریابی در فضای آنلاین» توسط شتابدهنده شریف و مجموعه تپسل از تاریخ ۱۳ بهمن الی ۱ اسفند ۹۸ در محل دانشگاه شریف برگزار شد.
سرفصلهای این دوره عبارت بود از:
- Digital Marketing Strategy: با تدریس آقای حسین احمدی، مدیر دیجیتال مارکتینگ اسنپ مارکت
- Email Marketing: با تدرس آقای سهیل جعفری، مدیر دیجیتال مارکتینک اسنپ فود
- SEO: با تدریس آقای امین اسماعیلی، مدیر خلاقیت وبسیما
- Google Ads: با تدریس سرکار خانم دلارام رضائیان، مدیر کمپین تپسل
- Content Marketing: با تدریس جناب آقای کیوان کریمیپور، استراتژیست دیجیتال تپسل
- Mobile Marketing: با تدریس آقای هادی فرصادی، مدیر دیجیتال مارکتینگ تپسی
- Campaign Planning: با تدریس آقای مسعود انصاری، قائم مقام آکادمی دیجیتال مارکتینگ
لازم به ذکر است جلسه آخر این دوره با عناورین Fraud و Ad Tech که قرار بود در تاریخ ۴ اسفند ۹۸ برگزار شود، به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه صنعتی شریف برگزار نشد و به سال ۱۳۹۹ موکول گردید.