ثبت‌نام در وبینار مقدمه‌ای بر OKR برای کسب و کارهای نوپا

اطلاعات وبینار

 

مقدمه‌ای بر OKR برای کسب و کارهای نوپا

 

سرفصل‌ها:

  • چرایی OKR
  • چیستی OKR
  • چگونگی OKR
  • نکات اجرایی

 

مدرس: آقای آرمان صفایی

مدیر توسعه کسب‌وکار پلتفرم تریبون

نویسنده کتاب مدل‌های استارتاپی

 

تاریخ برگزاری: 99/11/8

زمان برگزاری: 16 - 18 

 

هفته جهانی کارآفرینی

اغلب سازمان‌ها، شرکت‌ها و کسب وکارهای در حال رشد در تلاش برای پیشرفت و رسیدن به اهداف خود بوده‌اند و همواره به دنبال استفاده از یک روش کاربردی برای مدیریت اهداف کوتاه و بلند مدت خود هستند. OKR به عنوان   یک سیستم هدف گذاری قدرتمند ‌می‌تواند برای آن‌ها  بسیار کاربردی و تاثیرگذار باشد.

در واقع Objective & Key Results) OKR) روشی است که به وسیله آن می‌توان اهداف یک سازمان را تعیین و نتایج را پیگیری کرد. این روش ابتدا در سال 1970 توسط رئیس اینتل اندی گروو (Andy Grove) در دهه 1970 اجرا شد و بعدها در میان بسیاری از شرکت های فناوری گسترش یافت. Google، LinkedIn، Intel، Zynga، Sears، Oracle و توییتر فقط برخی از کاربران مشهور OKR هستند که آن را دوست دارند و از آن استفاده می کنند.

در این وبینار به مفهوم  OKR می‌پردازیم و هدف‌گذاری و مدیریت با روش OKR را می‌آموزیم، که می‌تواند یکی از روش‌های اصولی و پرکاربرد  در فضای کسب و کارهاباشد.

مهلت ثبت‌نام 

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

ابتدا پرداخت مبلغ دوره را از طریق بخش پرداخت انجام دهید و سپس شماره تراکنش را در فرم ذیل وارد نموده و دکمه ثبت نام را بزنید.

*زمان ثبت‌نام در این وبینار به پایان رسید*

ثبت نام وبینار مقدمه‌ای بر OKR برای کسب و کارهای نوپا